جدید ترین اخبار ارز دیجیتال

از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید

دسته بندی مطالب آرشیو شده
مطالب دیگر

کره شمالی از پرتاب‌های «ناعادلانه و نامتعادل» دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد.


سئول، 22 فوریه (یونهاپ) -- کره چهارشنبه آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل را محکوم کرد که می گوید پرتاب های آن "ناعادلانه و نامتعادل" است. کره شمالی از پرتاب‌های «ناعادلانه و نامتعادل» دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد.

کره شمالی از پرتاب‌های «ناعادلانه و نامتعادل» دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد.
.

کره شمالی در محکومیت مجله انتقادی گوترش منتشر کرد.
شمال یک بالستیک بین قاره‌ای (ICBM) آخر هفته است.

«من در نگرش هژمونیستی سازمان ملل، یک نگرش «ناعادلانه و نامتعادل»، به طور مساوی در فعالیت‌های مجاور که از واشنگتن و سئول می‌گذرد، حفظ می‌کنم و نگرش کنونی شمال را محکوم می‌کنم.
تهدید، "کیم سون-گیونگ، یک کشور، در اطراف سالن تونیک کره (KCNA) حمل شده است.

کره یک هواپیمای Hwasong-15 ICBM شنبه یک "ناگهانی" با هدف نشان دادن مسیر هدیه طبیعی خود یک "ضدحمله مهلک".

کیم ادعا کرد که کره شمالی "یک اقدام دفاعی از خود" به منظور انجام تمرینات "تهدید کننده" متحدان بود که تنش ها را در شبه جزیره کره تشدید کرد.

" اگر اقدامات در اطراف ایالات متحده و جنوب شرایط ناخواسته ایجاد شود، ما آشکار می کنیم که سازمان ملل متحد مسلط نمی توانند شرایطی را تنفس کنند، که هیچ کاری از اعمال آنها ندارد.
"

این عکس که در 19 فوریه 2023 از کره کره‌ای پیشینی به نام حلقی‌شده خداحافظی کرده است، یک بالستیک بین‌قاره‌ای Hwasong-15 کره شمالی را نشان می‌دهد که یک تقاطع بلند در روز است.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

sooyeon@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط (5th LD) کره شمالی 2 موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد دریا: ارتش کره جنوبی (دوم دوم) کره جنوبی، ایالات متحده با مانورهای متعاقباً پرتاب ICBM کره شمالی (3rd LD) کره شمالی می گوید Hwasong-15 ICBM در زاویه بالا (3rd LD) کره شمالی 1 بالستیک دوربرد به دریا شلیک کرد: ارتش کره جنوبی