جدید ترین اخبار ارز دیجیتال

از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید

دسته بندی مطالب آرشیو شده
مطالب دیگر

(CES) (مصاحبه یونهاپ) موتور محاصره حالت جامد ایالات متحده می گوید SK سلول های آن است


نوشته کیم سونگ یئون

لاس وگاس، 5 ژانویه (یونهاپ) - مسابقه‌دهنده مستقر در ایالات متحده مطابق با شرکت کره‌ای SK، مسابقه‌ای است که تماماً جامد را هدف قرار داده است. (CES) (مصاحبه یونهاپ) موتور محاصره حالت جامد ایالات متحده می گوید SK سلول های آن است

(CES) (مصاحبه یونهاپ) موتور محاصره حالت جامد ایالات متحده می گوید SK سلول های آن است
.
باتری های حالت استفاده می شوند، پنج شنبه ماریمبای ایالات متحده.

مک کنا، شرکت مخابراتی، در حاشیه نمایشگاه CES 2023، "در حال حاضر کارخانه گیگ وجود دارد، اکنون، ما در مقیاس هستیم، به غیر از این و این اصطلاح اشتباه نیست.
" مک‌کنا گفت: «ما در کجا از آن استفاده می‌کنیم.
و در آن مرحله، SK و شرکای آن بحث‌های نزدیک را به پایان می‌رسانند و جایی که ما آنها را انجام خواهیم داد».

گفت: «اسلامر (کارخانه SK) یک سایت دارد،» و افزود که بسته به پیشرفت، ماندگاری است.

Power، یک شرکت مستقر در کلرادو، خودروهای باتری‌دار حالت جامد را تجاری می‌کند.
باتری‌های حالت جامد امروزه به طور گسترده نقاط ضعف باتری‌های لیتیوم یون را تغییر داده‌اند.

باتری های حالت جامد یک الکترولیت به جای الکترولیت باتری های لیتیوم یونی هستند.
این سلول‌های لیتیوم یون را کاهش می‌دهد و باعث شارژ مجدد طولانی‌تر و سریع‌تر می‌شود.

شرکت‌ها موفق شدند چالش‌ها و هزینه‌های فناوری باتری‌های حالت جامد را به دست آورند.

پاور، یک بازیگر پیشرو در صنعت، باتری‌های مبتنی بر سولفید خود را در کلرادو آغاز کرد، اگر این بخش قصد مدرسه آموزشی و مواد مورد نیاز خود را نداشت.

اکتبر 2021، شرکت SK، یک شرکت کره ای، یک خانه تصحیح و تولید 30 دلاری را اعلام کرد.
BMW و سرمایه گذاران آن بله هستند.

مک‌کنا گفت: «SK فقط ثابت می‌کند که وسایل نقلیه‌ای که صرفاً وجود دارند، یک محیط گیگافکتوری ایجاد می‌کنند.
»

SK On، یک نوآوری SK، کارخانه‌هایی را در جورجیا - و امسال به شدت تحت فشار قرار داده است.
SK در نظر دارد تا سال 2025 قدرت قیاسی 150 گیگاوات ساعت را به طور قابل قبولی در سال تولید کند.

در نظر دارد تا 930 وات ساعت لیتر، که 930 کیلومتر شارژ خواهد بود.
طبق گفته SK، تقریباً 33 درصد از باتری های لیتیوم یونی است.

در نمایشگاه CES امسال، تونیتروئون تمام حالت جامد مبتنی بر سولفید SK an Power یک آند و کاتد سیلیکونی.

elly@ yna.
co.
kr
(END)