جدید ترین اخبار ارز دیجیتال

از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید

دسته بندی مطالب آرشیو شده
مطالب دیگر

مصاحبه: رامی کاسیس، Parabellum Investments و رئیس هرویا


با توجه به اینکه رامی کاسیس واقعاً (و به طور مثبت خرید و ماشینکاری مشاغل) را بسیار دوست دارد، این در حالی است که اکنون اینطور نیست. مصاحبه: رامی کاسیس، Parabellum Investments و رئیس هرویا

مصاحبه: رامی کاسیس، Parabellum Investments و رئیس هرویا
. شرکت Parabellum Investments اکنون با خرید منچستر هرویا می در سال جاری، جاه طلبی های بزرگی دارد. هرویا منچستر سال 1993 خود را در کنار اسکار پینتو-هرویا دارد و طراحان پیشگام خود را چگونه سیمونز، مزون مارجیلا، اونز و یوهجی یاماموتو می شناسند. به علاوه یک بریتانیایی بود در حالی که الکساندر مک کوئین و گالیانو. بدون تمایز از آنجایی که منچستر، Y-3 London's Mayfair و یک تجارت الکترونیک را اداره می کند. کاسیس (که صاحب کسب و کار درخت چهارم است) قصد دارد هرویا را به طور مساوی از یک گروه بریتانیایی انجام دهد. این مجموعه برای راحتی دو نفره و رسیدی ساخته شده است که می تواند مارک های تحت رهبری طراحان و خرده فروشان را بخرد، به چه نامی باعث برچسب آن می شود. علاوه بر این برنامه ریزی شده است. کاسیس دفتر او Parabellum Investments 2012 و خرید و تجارت فناوری و گاز بوده است. با این حال، او بدون استثنا در طراحان مورد علاقه خود از یوجی یاماموتو، برونلو کوچینلی، انجلز، سیمونز، مزون مارجیلا، ریک اوونز و کام د گارکنز نام برد. «چه چیزی [به مد کشیده شده]؟ این اعتماد به نفس است،» به TheIndustry.fashion در Sartoria Savile Row می گوید. "من در دنیای مشارکت رشد کردم. متوجه شدم که من در مشاغل کارفرمایان بودم. من خودم بوده‌ام و به نسبت یک سرمایه‌گذار عملی به خریدار تبدیل شده‌ام، اگرچه معمولاً حوزه‌هایی را که می‌دانم، گاز، معدن، نرم‌افزار و فناوری. من برای همیشه در آن بوده ام، حتی پس از آن 10-15 سال طول کشیده است که در آینده می توانم به عنوان یک نمونه به عنوان یک شرکت تبدیل شوم. کاسیس یک شرکت تجاری خود را دارد که هرویا را به عنوان مثال جاه طلبی های او شناسایی کرده بود. توضیح می‌دهد: «هرویا در میان دیگران آمد، با این حال، موارد دیگری که از قبل آمده بودند، از نظر فرهنگی مناسب نبودند». «آنچه که هرویا بی‌هدف را دوست داشت این بود که ابتدا اسکار گرفت – او هست – و چه چیزی در مورد آن است که قفل طراحان جوان و باهوش بریتانیایی را باز می‌کند. بریتانیایی ها نیاز به باز کردن قفل آن دارند که چه کسی در معرض خطر است.» به نظر می رسد که آن کسی کاسیس است. مناظر او هرویا را سه برابر می‌کند و به‌عنوان یک خانواده و اکتساب. زمانی که رشد فرا می رسد، سرمایه گذاری هرویا و ارائه طراحان. رضایت او این است که پلتفرم ها نمی توانند رقابت کنند. «طراحان بریتانیایی بر اساس ابربرندها هستند و به آن علاقه ای ندارند. چیزی که از دست رفته است و کسب و کارهایی را که [پلتفرم های آنلاین جهانی) چشم پوشی می کنند، از بین می برد، طراحان و به علاوه مصرف کننده هستند. «اگر چند برندی جذاب باشد که دارای برندهایی باشد، در رابطه با آنچه که طراحان برای آن دارند. با این حال مرد شما هم نیست. تجزیه و تحلیل در آن دوره [دانش مصرف‌کننده] ارائه می‌شود، اما شرکت‌های کوچک‌تر و چند برندی وجود دارند که آن و مصرف‌کنندگانشان را مشخص می‌کنند و به طور مساوی به عنوان طراحان و آنچه که نشان می‌دهند، هستند. کاسیس می‌افزاید: «در نحوه مصرف‌کنندگان و طراحان آن‌ها چه کسانی از انتهای عقب به‌طور یکنواخت و چه حلقه‌ای وجود دارد و این همان هرویا است که خارج از اشغال خوانده می‌شود». رامی کاسیس و اسکار پینتو-هرویا کیف های دیگر دارای برچسب Hervia هستند که شامل تمرکز بر روی اکسسوری ها و گسترش پچ در لباس های کودکان است. کاسیس عاشق خرید روتختی برای پسر عموی 10 ساله‌اش است و فکر می‌کند بازاری از نظر مد، بی‌تفاوت و بی‌تفاوت در بازار وجود دارد. "لباس کودکان فرصتی را ارائه می دهد. بچه‌های جهان غیرواقعی معمولاً خوش‌طعم هستند و بچه‌هایی که افراد مسن خاصی به تن نمی‌کنند. به همین ترتیب، یک قهرمان و انتخاب وجود دارد." اگرچه لباس بچه‌گانه نیست، اما هرویا بیش از منچستر و Y-3 لندن است. "من به عنوان یک مصرف کننده هستم که چه احساسی دارد و چه احساسی دارد. آن را دارد، دیجیتالی نیست. لباس کودکان موجود باشد اما آیا مارک ها به سادگی فراتر از تجربه خریدار هستند. [باز کردن فروشگاه ها] چیزی است که ما در مورد آن هستیم. یکی از مواردی که Pinto-Hervia و Cassis نگران هستند، خرید است. "یا خریدهای موجود باشند که هرویا همولوگ موجود باشند که هرویا، در هر موردی که دارای تخصص مستقل در یک گروه باشد، اکتسابی را در داخل لکه دار نگه دارد." بنابراین، به‌عنوان مثال، طراحان جوان بریتانیایی که هرویا را جوراب‌های ساق بلند می‌کنند، بی‌تفاوت می‌توانند مارک‌های خود را به‌طور کامل بخرند؟ می گوید: «مطمئناً. اما، در آن هرویا، پتروشیمی و آنچه کاسیس به عنوان مثال به آن اشاره می‌کند، بدون اینکه «بنیادها» با آن روبه‌رو شوند، معامله می‌کنند. من طراحی می کنم، به حسب آنها، وجین فضای کار و (...)