از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید
(LEAD) (مصاحبه یونهاپ) Hitejinro صادرات سوجو را دو رقمی در سال 2022 هدف قرار داده است.
(ATTN: به روز رسانی نظرات اجرایی 2 پاراگراف)
توسط Choi Kyong-ae
سئول، 24 مه (یونهاپ) -- شرکت Hitejinro، شرکت چای کره ای، هدف خود را از تولید دو برابر می کند.
Hitejinro 10 درصد از صادرات سوجو، برنج کره ای ماگئولی و مشروبات الکلی به دست می آورد. سوجو 80 درصد صادرات را به خود اختصاص داده است.
صادرات سوجو این شرکت از 100 دلار آمریکا فراتر رفت، 44 دلار در سال 2016، سوجو جهانی شدن خود را اعلام کرد. صادرات سوجو 36 درصد افزایش یافت 102 دلار 2021 دلار 75 دلار قبل از آن.
هوانگ جونگ هو روی شخصیت هیتجینرو می نویسد: «برای جذب هدف، ما با استفاده از ساکنان غیرکره ای 14 بازار سوجو خود، سه بازار بزرگ ژاپن، سیمان و ایالات متحده، خوردگی را افزایش می دهیم. کار Yonhap در سئول شرکت.
کرهایهای ساکن soju مشتریان بودند، به هر حال سالهای متغیر، به بومیسازی تبلیغات و شبکههای فروش کمک کردند.
"سوجو در همین راستا "ودکای کره ای" توسط نمایندگی ها بود، به هر حال سوجو بخش سوجو خود را در میان مشتریان افزایش یافته "خارج از کانال" از جمله فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های راحتی دارد." هوانگ گفت.
14 کشور بریتانیا، روسیه، استرالیا، ویتنام، سنگاپور، مالزی، اندونزی، کامبوج، تایلند، هنگ کنگ و فیلیپین.
Hitejinro سوجو را در سال 1968 ویتنام آغاز کرد. به گفته Drinks International، یک مجله نوشیدنی پیشرو در جهان، سوجو پرفروشترین 20 سال جهان در سال 2020 بود.
تقاضای غیر کرهای، COVID-19 فروش soju مبتنی بر کانال را در سالها افزایش داد، با توجه به بارها و رستورانها، فروش مشتریان «در کانال» را کاهش داد. فروش Hitejinro 2.4 درصد در سال 2.2 تریلیون وون در سال 2021.
scrofuloderma در مورد غیر کره ای ها در 14 بازار 78 درصد 31 درصد در سال 2016 افزایش یافت. این میزان در سال 2020 69 درصد بود.
" ما به 90 درصد در حوالی سال 2024 مشاوره می دهیم که دو مسیر را در سه بازار و یک بازار آسیایی هدف قرار می دهد.
برنامهریزی میکند تا ایالات متحده، حمایت مالی Los Angeles Dodgers و رسانههای تبلیغاتی، تا جایی که Weibo China، YouTube و ژاپن مانند توییتر تبلیغات کند.
ناوگان می بیند ظروف سرامیکی به عنوان مثال soju keister به فروشگاه های آنلاین خریداری شده ادامه می دهد، که در حال حاضر در بازارهای امضا نشده است.
آسیا تا جایی ظهور کرده است که Hitejinro's، طرفداران محصولات سوجو خود را با نام Jinro ترغیب ویتنام 2016 معرفی کردند. سوجو Jinro و انواع طعمدار آن منطقه است.
هوانگ گفت: "در سال 2016، ما یک بازار ارواح معتاد الکلی کم الکل بودیم که تحت سلطه استفاده از نوشیدنی ها، به این ترتیب، و ودکا بود. راه اندازی محصولات سوجو کم الکل بین 25 تا 35 مشتری ثابت بود."
یونیفرم کافور جینرو سوجو با (ABV) در سال 1924 به 35 درصد رسید، مگر اینکه به تدریج 17.8 درصد در سال 2016 و 16.5 درصد در سال 2022 کاهش یابد. برندهای سوجو Chamisul و Jinro در داخل به فروش می رسند. محصولات آبجو آن در سطح جهانی با نام های تجاری Hite و Terra بیکار هستند.
برنامه های این شرکت است. این شش سال بدون شکست باقی مانده است، به هر حال Hitejinro 10 درصد 2015 60 درصد است.
با دیدن اینکه سینرزیس و به دست آوردن تقاضای فنجان سوجو، بار آن بسته به حجم کاهش می یابد.
Hitejinro 100 درصد محصولات سوجو خود را در کارخانه های خود تولید می کند و بازدیدکنندگان در حال حاضر به دلیل سرمایه گذاری های M&A نیستند.
میگوید: «بازارهای سوجو در خارج از کشور ممکن است هزینههای تولید را کاهش دهند، اما کاهش هزینهها میتواند در کیفیت تعیین شود.»
kyongae.choi@yna.co.kr
(END)