جدید ترین اخبار ارز دیجیتال

از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید

دسته بندی مطالب آرشیو شده
مطالب دیگر

حریم خصوصی


گراد بر حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران خود تاکید ویژه‌ای دارد. حریم خصوصی

حریم خصوصی
. شما به عنوان یکی از اعضای باشگاه مشتریان گراد از بهر ایجاد حساب کاربری، اطلاعاتی نظیر شماره تلفن و ایمیل و آدرس وارد خواهید کرد که تنها برای ارائه‌ی خدمات بدون خرابی از طرف گراد کاربرد دارند و نزد ما محروس خواهند ماند. گفتنی‌ست که از این داده‌ها برای فرستادن محصولات استفاده خواهیم کرد. همچنین مطالبی مانند خبرنامه گراد ، مجرد در صورت ابراز علاقمندی شخصی شما به آدرس ایمیل‌تان ارسال خواهد شد و در هر زمانی که بخواهید می‌توانید از آن انصراف دهید. شماره تلفن اعضا نیز تنها برای ارسال پیامک جهت در جریان گذاشتن شما از روند ارسال محصول استفاده خواهد شد.

ما به شما تمامی اخبار حراج ها و رویداد ها را اطلاع رسانی میکنیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی گراد می باشد. 2023©

کارتون مستربین جدید || کت و شلوار جدید || مستربین

کت و شلوار خط دار | زیباترین کت و شلوار -

اوضاع استفاده کت‌ها با تعداد دگمه های متفاوت نیز متفاوت است. کت های تک دکمه اسپرت‌تر بوده و کاربردهای روزمره بیشتری دارد ولی دو دکمه‌ها به نسبت تک دکمه‌ها رسمی‌تر بوده و بیشتر برای استفاده در مناسبات رسمی و جلسات استفاده میگردد. کت های شش دکمه نیز معمولا برای مجالس رسمی‌تر مورد استفاده قرار میگیرد و با توجه به مختص بودن فرم کت، میتواند باعث شود تا فردی که این کت را به تن دارد، خاص‌تر دیده شوید.

نکته ظریف ولی پر اهمیتی که در زمان پوشیدن کت مطرح میشود، متد فراز کردن دکمه‌های کت میباشد. در این خصوص باید بدانید که یا کت شما تک دکمه است، در زمان حرکت کردن یا نشستن میبایست دکمه‌ها باز باشند اما در زمان قیام و سکون میتوانید دکمه کت را ببندید. اما اگر کت دو دکمه به تن دارید در زمان بستن دکمه تنها باید دکمه بالایی را ببندید و بستن دکمه پایینی کاملا اشتباه است! در خصوص سه دکمه‌ها همان باید تکمه وسط حتما بسته باشد، در بستن یا نبستن دکمه وسط مختارید و نهایتا دکمه پایین را میبایست به صورت نبسته رها کنید. کت‌های دبل برست نیز دو دکمه قابل بستن دارند که به‌قصد آنها نیز باید مشابه کت‌های دو دکمه عمل کنید.

خرید عمده کت و شلوار مردانه