جدید ترین اخبار ارز دیجیتال

از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید

دسته بندی مطالب آرشیو شده
مطالب دیگر

ASOS، Boohoo و Asda ادعاهای مربوط به شستشوی سبز را بررسی کردند


بررسی‌های سازمان ضریب شکست و بازار (CMA) در مورد ASOS، Boohoo و Asda، ادعاهای سازگار با محیط‌زیست و پایداری محصولات آنها را بررسی می‌کند. ASOS، Boohoo و Asda ادعاهای مربوط به شستشوی سبز را بررسی کردند

ASOS، Boohoo و Asda ادعاهای مربوط به شستشوی سبز را بررسی کردند
.
CMA مربوط به شستشوی سبز است و به دنبال نگرانی هایی است که تقریباً محصولات این شرکت ها مشتریانی هستند که در بازار تلوری هستند و دوستدار محیط زیست هستند.
در ژانویه 2022، CMA به هر حال ادعاهای احتمالی را بررسی و نگرانی‌ها را شناسایی کرد.
اینها شامل شرکت هایی بود که محصولاتشان را "پایدار" می ساختند.
CMA در حال بررسی این نگرانی است: بیانیه‌ها و از طریق کسب‌وکارها دارای شاخه‌های گسترده و مبهم هستند و ممکن است این مجموعه‌های لباس را هدایت کنند - برای مثال «ویرایش مسئولانه» ASOS، «آماده آینده» و «جورج گود» از Boohoo.
معیارهایی که در کنار این کسب‌وکارها محصولات این مجموعه‌ها وجود دارد، ممکن است مشتریان توضیحات و ارائه آنها را داشته باشند.
فقدان مشتریان شامل محصولات شامل یکنواخت محدوده های اکو شرکت ها بود.
بیانیه‌های قفل شده با شرکت‌ها در مورد طرح‌ها و استانداردهای اعتباربخشی به طور بالقوه گمراه‌کننده هستند، مانند تسلط یا تسلط مانند اینکه آیا اعتبارسنجی محصولاتی را که رویه‌های گسترده‌تر شرکت را اعمال می‌کند یا خیر.
CMA دارای سه شرکت است که نگرانی ها و تحقیقات آن را بیان می کنند.
سارا کاردل، مدیرعامل CMA، می‌گوید: «افرادی که در آنجا «سبز می‌خرند» تحت تأثیر آن‌ها قرار می‌گیرند، فردی فیزیولوژیکی گمراه نمی‌شوند.
ما در حال بررسی ادعاهای ASOS، Boohoo و George در Asda خواهیم بود.
این همان چیزی است که شرکت‌ها به این موضوع توجه می‌کنند و از همه جهات: طبق شیوه‌های شما و قانون هستند.
»