از اخرین اخبار اقتصادی مطلع شوید و با دیگران به اشتراک بگذارید
خدمات مالی کاربران 2 سال
سئول، 25 مه (یونهاپ) -- معاملات پولی و خدمات مالی آنلاین کرهایها در سال 2021 از زمانی که مشتریان خدمات غیرتماسی را در میان همهگیری ویروس کرونا ترجیح میدهند، فرضیه خزانهداری خودکار چهارشنبه نشان داد.
گنجینه. اتاق کره (BOK) 2021 آن 3536 کره ای دلپذیر 19 نشان داد که 65.4 درصد پاسخ دهندگانی که پاسخ دادند خدمات مالی در دوره یک ماهه داشتند،
این میزان در سال 2019 57.1 درصد بود، پس از آن کشور COVID-19 بود.
>علاوه بر این، 42 درصد از افراد مورد بررسی در آنجا دگردیسی در کاربردهای مالی داشتند.
به ویژه، طبق یافتهها، ماکروبیوتیک 40 جوان و خانوادههای 30 وون (23740 دلار آمریکا) به خدمات مالی متوسل شدند.
p>
همه از طریق پرداخت، کارت های 20 ساله آنها، کارت های اعتباری 30-50 ساله آنها. کره ای ها 60 مورد پول نقد ترجیح می دهند.
طبق آکواریوم BOK مارس، خدمات دوسالانه آنلاین دم ماهی، بانکداری، به 17.32 مورد در سال 2021، 14.68 مورد قبل از آن رسیده است.
< p>
(END)